Ingen jul utan FESTERligheter

Bara en snabb uppdatering med lite finfina filmtips. Kanske dock inte standard-valet för julafton men helt klart underbara och sevärda filmer som de flesta nog har sett eller hört talas om!

Det är verkligen ingen riktig jul...eller någon annan högtid... utan underbara filmer som Nightmare before Christmas, Corpse Bride ,Coraline, Sleepy Hollow och Familjen Addams<3

Familjen Addams är verkligen en av mina absoluta favoritfilmer. Har växt upp med filmerna och har alltid älskat dem. Som sagt är och har Wednesday alltid varit min favorit i filmerna. Hon är cool, iskall och creepy. Vad finns inte att gilla? 

Sleepy Hollow är en lite kuslig men jättemysig film med Johnny Depp och Christina Ricci som spelar Wednesday i familjen Addams!!! Haha fattar inte att jag inte lagt märke till det förut. Tyckte väl att dem var lika varandra :D



Men hon har verkligen växt upp! Hon är inte lilla Wednesday längre :(



Så grymt vacker tjej! Och hon har ett väldigt unik utseende :) 





Anyhow, jag rekommenderar dessa filmer till alla som gillar film i stil med Tim Burton; lite kusliga, märkliga, vackra och självklart humoristiska(ganska natt svart humor dock xD).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0