Sound of Music

Bara ett snabbt litet inlägg...

Idag var jag på stan med Elly men sen kom Emma också :) Vi gick omkring runt halva stan och provade kläder men trots det så hittade jag bara en tröja som jag ska ha till nyår!

Köpte också en röd lipliner från MAKE UP STORE. ;D

När jag kom hem så satt jag och mamma och såg på Sound of Music som jag faktiskt aldrig har sett förut, den var jättebra men blev lite otillfredsställd med slutet :) men bra var den!

Imorrn tvingar min kära mor mig att städa och röja övervåningen, mitt rum och toaletten. Det känns lite trist på ett lov men lika bra att det blir gjort. Sen eventuellt om jag inte är begravd i städandet så ska jag och min syster fota lite och kanske kommer Elly också! ;)

God natt med er! (^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0