I brist på ett liv

Wow...öh först tänkte jag att jag skulle berätta om gårdagen. Eftersom att det inte gick så bra att vara uppe till två för att öppna paketen (Alla däckade...) så blev det på lördagsmorgonen istället. Jag fick massa finfina grejer, bland annat en ritplatta!! Och sen fick jag besök av min kära pojkvän! :)

Men hursomhelst! Idag beställde jag ett par goggles och ett par svart/vit randiga strumbyxor som jag verkligen längtar efter! Jättesnygga verkligen :)

Ska också försöka få mina föräldrar att beställa Uppcon-biljett åt mig så jag kan åka dit! Jag är väldigt sugen på att åka dit i år!!!

Hade inte så jättemycket mer att säga för tillfället. Förutom att jag nu ska ta mig en bit choklad och sätta mig och se på någon film. :)

Och jag måste fixa en header snart, tycker bloggen ser så dyster och trist ut utan en :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0