Pengar pengar pengar

Känns inte riktigt som att jag tagit vara på mitt lov. Men i morgon blir det ändring på det! För imorrn ska jag på stan med min kompis Elly och kolla efter nya skor, kläder och en lipliner! Då ska det shoppas, med måtta! Och så blir det till att fira nyår hos Jonas mest troligt. Det var väldigt längesedan jag var där! Saknar hans hus och hans hund :(

Och jag ska spara ihop lite pengar så jag kan köpa hårförlängning! D: Pengarna verkar inte räcka nån vart nu för tiden. Haha, men vi får studiebidrag snart så det ordnar sig nog! Funderar dock fortfarande på om jag ska köpa bruna eller svarta extensions. 

Ajja, meanwhile så får ni några väldigt vackra bilder av silent-order på Deviantart! 













Vackra, sensuella och mycket inspirerande bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0