Vampyrer för också dagbok

Hm...inte gjort så mycket. Får nästan lite dåligt samvete! Har dock sett Snövit två gånger idag, tack vare min syster som tvingade mig att se den en gång till!!!!

Däremot har jag spenderat kvällen med min kära vän Matildisch och sett på Vampire Diaries. Nerdy Much? 
Men jag föredrar den verkligen framför Twilight. Usch och fy. 

Jag menar Damon är underbar, Elena är helt okej och faktiskt mer realistisk än Bella som verkar acceptera allt som om det inte vore mer underligt än att folk torkar sig om näsan när de är snuviga. Okej, konstig jämförelse där men i alla fall! :)



För er som inte vet vad Vampire Diaries är så är det en pågående serie om en 17årig ung kvinna vid namn Elena, som nyligen förlorat båda sina föräldrar i en tragisk bilolycka. Hon bestämmer sig för att rycka upp sig och går till skolan som vanligt där hon träffar den nya killen i klassen; den mystiska och väldigt stiliga Stefan. 
Och jag antar att ni kan lista ut ganska mycket själva där. Vampire meets Girl. Lovelydovely och allt är bra! Eller?
Inte om Stefans bror Damon får bestämma!

Dramatik, magi, spänning och massa kärlek förstås!

Ni får se den själva helt enkelt! :)



Älskar den där klänningen! Jag är verkligen svag för sånna kläder!! D: GE MIG!!!<3 
jag har seriösa cravings efter en sån klänning just nu! Måste spara pengar!!!

Haha och sen så har jag suttit och tittat på när min syster och hennes pojkvän spelat COD II på Xbox 360 som dem köpt nyligen och snart så blir det nog till att sova!

God katt på er allihopa! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0