ゴメンナサイ!!!

Nu har jag lanat färdigt!!

Haha, skämt åsido. Ber om ursäkt för dålig uppdatering men har haft så fullt upp med diverse, både skola och spel. 
Men nu är jag tillbaka för nya tag! (^□^)


Bjuder på en Miku cosplay av Shuichicos@Deviantart!

För övrigt så har jag varvat Dragon age 2, Sett klart på Panty & Stocking-serien samt börjat spela Dragon age Origins:Awakening!
Är sjukt pepp på cosplay! Och på att färga håret! 

Jag vet dock inte om jag hinner fixa min cosplay tills Uppcon, men ska försöka!
jag vill verkligen cosplaya! 
Uppcon närmar sig med hastiga steg så börjar känna mig lite småstressad! Nu är det nog dags att resa sig ur soffan och skrida i verket om det ska bli nå cosplay!(≧▽≦)


Önska mig lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

LYCKA TILL!!1!11 :D:D

2011-04-05 @ 20:07:21
Postat av: Reo

Gabbi: Arigatoooo~!<3 Haha =D

2011-04-06 @ 22:06:31
URL: http://misswednesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0