Be my valentine

Jahapp, idag är det alla hjärtans dag. Det hade nog känts mer romantiskt om jag hade kunnat spendera den med min pojke men ack han är sjuk :(

Idag tvingade min svenskalärare oss att skriva kärleksdikter och eftersom jag var rätt så inspirerad av min abstinens från min pojke så gick det faktiskt väldigt bra. Min lärare tyckte om den och min pojke också :D så nåt har jag gjort rätt!

Anyways, precis efter mitt förra inlägg, det igår alltså, föll jag nerför trappen. Vad kan man säga...jag är jäkligt klumpig ibland :( så nu har jag ont i hela kroppen och höften är stel som jag vet inte vad...

Tänkte bjuda på en bild som jag håller på med åt min pojkvän. Den är fortfarande på skiss-stadiet och föreställer mig och min pojkvän :) 



GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0