Chocolate

Gjorde precis en kladdkaka som blev lite konstig. När den varit i ugnen i 10 minuter började den svälla upp och ha sig! Men vi får se hur den blir när den stelnat en stund!


obs, inte min bild. Bilden är tagen från google :)


OMNOMNOM<3

Och ja, jag gillar att baka! =)
För övrigt så hade jag en väldigt trevlig dag på skolan. Jag, Shaggy, Agnes, Saki och Ricktard satt och lyssnade på nostalgiframkallande låtar som exempelvis Digimon openinget, Sailor moon och Pokemon openinget! Asså jag dog lite av skratt då jag och Agnes märkte att han som sjunger i Digimon OP:et får världens basröst när han säger ''färd''. Hahahah<3

Nåväl nu ska jag sitta och se på tv och kanske ta mig en bit av kladdkakan! ;)

HEJHOPP! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0