Hoppsan, jag slumrade visst till ett tag...

Ursäkta, har glömt bort bloggen lite! :(

Jag har gått med på att ställa ut mina bilder på Kulturens hus på vår skolas utställning...jag undrar vad jag har gett mig in i! Självklart är det jätteroligt och så men samtidigt känner jag lite hets över att få bilder färdiga. Okej det är ett tag kvar men ändå. :/

Hur som helst, idag har jag inte gjort så mycket. Har varit ovanligt uttråkad...men ikväll så ska jag umgås med trevliga människor och äta godis, ostnachos och vem vet vad vi hittar på! 
Jag fick mig ett gott skratt idag då min pappa drev med en snubbe som ringde för att han ville göra en undersökning eller nåt liknande xD 

Konversationen var ungefär såhär:

Undersökaren: Jag ringer från panelen för att göra en undersökning...
Pappa: Panelen? Där brukar jag äta! En jättefin restaurang!
Undersökaren: Öh...men vi är ett företag som gör undersökningar...
Pappa: Jaha. Och vad undersöker du då?
Undersökaren: ...
Pappa: Kan jag få din fakuteringsadress? Så jag kan ta betalt för all tid som du berövat mig. Tusen kronor i minuten.
Undersökaren: Va...? Men...?
Pappa: Är det dyrt kanske? Ja...men det är det jag tar. 
Undersökaren: ...
Pappa: *lägger på*

-slut-

Haha eftersom jag inte hörde allt som undersökaren sa så kan jag inte återge konversationen exakt. Min pappa är så random ibland och det är just därför jag älskar han!<3


Här har vi en bild som jag jobbar på. Som inte är färdig än. Ska rita till fötterna så det ser ut som han har skor på sig och färlägga samt lägga nån simpel bakgrund. Men jag blir bättre med ritplattan och jag är faktiskt rätt nöjd med färläggningen på denna, trots att jag gillar originalskissen av den här bilden bättre :/

HEJ HOPP SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0