I miss dat blue

Saknar mitt blåa hår och jag har bestämt mig för att färga det blått igen! Tänkte också att jag kanske provar vitt när jag ändå håller på att bleka osv...men vi får se. Vill ju inte att håret ska falla av ( ̄へ ̄)

Anyhow, har just ätit plättar( eller pannkakor.. beroende på vart man växt upp) =) Behövde lite energi efter jag haft idrott. Det var dans vilket är nåt som jag inte är speciellt bra på. Men mot all förmodan så gick det bra, trots min ovighet. (-,-)

Det här blir ett kort inlägg....för jag har faktiskt inget intressant att skriva om just nu. Förutom att det snart är sportlov! Och lovet ska spenderas med vänner till största del, sen får vi se vad mer som hinns med! :D

Orelaterad bild :)


I lol'd. (^□^)

HEJ HOPP SÅ LÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0