In real life?

Jag måste bara berätta om i Onsdags då jag skulle åka hem från japanskan med en kompis. Hon skulle övningsköra hem och precis innan hon satte sig i bilen så sa hennes mamma: ''Vi bör undvika att få motorstopp nu för bilen har nämligen nästan ingen ström i batteriet.'' Och vad händer? 

Jo, mitt i korsningen får hon motorstopp och vi sitter där som vilsna pingviner och undrar vad sjutton vi ska ta oss till! Det slutade dock väl eftersom det visade sig att hennes pappa inte hunnit hem ännu så han vände om och kom och hjälpte oss. 



Så vi satt och huttrade i bilen i 25 minus grader tills vi äntligen kom iväg igen. Och sen körde min kompis mamma en tag men eftersom att hon har haft mycket yrsel på sista tiden så fick min kompis köra. Jag satt helt spänd och höll tummarna att vi inte skulle få motorstopp igen hela vägen hem. xD haha!

Nog om mina äventyr!

Ikväll blir det chilla med kompisar, se på film och tjocka! :D

Så ni får ha en jättetrevlig kväll alla glada, nördiga människor därute!

OCH BTW, Är det någon annan än jag som skriker till eller ropar när man blir slagen i ett spel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0