HEADER

Har äntligen fixat en header med hjälp av min ritplatta som jag fick i julklapp. Bilden är ritad och gjord i photoshop av mig. :)

Så nu peppar jag på att rita mer. Vill lära mig bli bättre på att färglägga och ...rita i photoshop. Är inte van vid att rita med ritplattan ännu eftersom jag i princip hela mitt liv har ritat på papper...Okej att principen är nästan densamma bara att man ritar digitalt men känns lite skakigare i photoshop :o haha

Anyhow, Så försöker jag hitta tillbaka till min ritstil som jag brukar ha när jag ritar på papper men som jag verkar förlora helt i PS. :)

Ett litet smakprov på en rätt slarvig bild xD orkade verkligen inte vara nogrann med färgläggningen (-.-) Föreställer mig och min pojkvän =D

Dock är den inte färdig ännu D:



Färgsprakande, lite psykadelisk och en riktig sockerkick!

Jag älskar godis. lol :D


HEJHOPP ALLA GLADA!

Kommentarer
Postat av: Suikotsu

Ah, supernice! :D Skaffa dA nu!!!! Annars kommer jag och snor ditt godis!

2011-02-10 @ 16:41:25
URL: http://agirlindark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0