Peppen!!

Jahaja, nu har man klippt lugg och toppat håret! Man måste ju vara fin inför Uppsala, haha! (^.^)
Kan inte fatta att vi far imorgon!!!

Sitter hemma hos min kompis och peppar med bra musik och Skäggelicious på skype och jag börjar äntligen bli klar med skolarbete. Nu har jag bara 5 st uppgifter kvar att göra -_-

Så nu blir jag borta i några dagar, men jag lovar att blogga när jag kommit tillbaka från Uppcon! Måste ju berätta hur awesome det varit osv! Och jag är alldeles för trött och slö för att orka ladda in bilder på mitt hår just nu så jag gör det när jag kommer tillbaka från Uppcon istället. Srry.

Nu ska jag kila och dricka lite vatten, tihi.

Ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0