Back to reality

God kväll!☆

Har haft en väldigt trevlig helg med min älskling ( ̄▽ ̄)♡ Och som vanligt har vi inte direkt gjort något utan vi har bara haft det mysigt och sett film. Självklart slank det ner lite daim-glass och några bananer, haha. Jag försöker vara nyttig och har slutat med godis och chips, men lite glass känns okej vid speciella tillfällen.
(^_-)

Anledningen till att jag slutat äta sånna onyttigheter är just för att det inte är bra för mig, speciellt eftersom jag i princip är sockerberoende och blir jättetrött, lättutråkad och är sötsugen 24/7. Dessutom vill jag få min kropp i form eftersom jag gått upp ganska mycket i vikt på senaste tiden och jaa... jag vill helt enkelt bara få en plattare mage och känna mig nöjd med mig själv. Jag har inga planer på att svälta mig eller sluta äta  mat. Verkligen inte! Mat är livsviktigt och att skippa måltider är absolut inget alternativ, självklart är det ju väldigt ohälsosamt också. 

Hur som helst så har det gått rätt så bra hitills. Istället för godis och chips så äter jag massor med frukt och dricker té! Och jag känner mig faktiskt redan piggare och fräschare!


Imorrn är det skola och jag känner mig väldigt oförberedd men det kommer att bli kul å se ifall någon känner igen mig nu när jag är blondin! God natt! (^∇^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0