おやすみなさい

Det blir inget långt inlägg nu för jag är helt slut efter japanskan.
Det var den sista lektionen i termin 2 men nästa vecka börjar jag termin 3!!!
Lycklig människa!!! Som vanligt blev det mycket skratt och vi pratade om massa andra saker än tecken och grammatik. Vi fick också pröva på origami och lära oss olika konstiga Kanjitecken. Det var jätteroligt! ★★★

Jag har inte så mycket att skriva om just nu för jag är jättetrött och kan knappt tänka klart. Jag ber om ursäkt men jag lovar att jag ska skriva ett längre och intressantare inlägg imorrn. So stay tuned! Under tiden kan ni ju göra som jag och gå och lägga er i tid! Jag känner mig väldigt lättad över att jag inte har psykologi imorrn. Jag älskar psykologi men det är väldigt skönt att få sova ut ibland, vilket jag märkligt nog inte hann med alls under lovet!!! (._.)



OYASUMI! ( ´ ▽ ` )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0