Midnight train

Jahaja, nu var det bara två veckor kvar av skolan. Fast är ledig nästa torsdag, fredag och så måndag och tisdag veckan efter. Det känns ganska bra!

Jag är dålig på att uppdatera, jag vet. Men det beror till största del av att jag inte har haft tid, har 9 skoluppgifter som jag måste hinna klart med innan sommarlovet! Dessutom så händer det inte speciellt mycket i mitt liv just nu. 
(._.)

Anyways, jag är helt beroende av Glee. Den överraskade mig positivt och jag kan inte sluta kolla på den. Jag har alltid varit intresserad av musik och älskat musikaler så den här serien passar perfekt för mig! 

För er som inte vet vad Glee är så kan jag ju berätta att det är en tv-serie, som handlar om en lärare och en grupp elever som tillsammans bildar en klubb som kallas för Glee, vilket är en slags musikgrupp där de sätter ihop framträdanden där de sjunger och dansar. Att vara medlem i Glee anses dock inte vara coolt så till en början får de elever som går med i klubben väldigt jobbigt. Hur som helst så fortsätter gruppen att sträva för att uppfylla sina drömmar. ( ´ ▽ ` )


Min favoritkaraktär i serien är definitivt Kurt Hummel! Han är homosexuell och står för det, dessutom har han en väldigt gullig röst! Den är så ljus och feminin!
 (^∇^) Hans personlighet är också vad som gör honom så speciell och det jag gillar med Glee så mycket är att man får följa karaktärerna från de osäkra ungdomarna de är och se dem utvecklas och acceptera sina egenheter!


Ha en fortsatt trevlig dag! 



Kommentarer
Postat av: mosis

ÄNTLIGEN!! VET DU HUR LÄNGE JAG VÄNTAT PÅ EN UPPDATERING?? <3

2011-05-30 @ 17:53:35
URL: http://prinsmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0