Skypelicious

Nu har jag lyckats skaffa mig Skype och börjat använda det! Hoho! Sitter för tillfället och pratar med Skägge om random saker. 

Och idag har jag färgat håret, igen. Nu är det blåare! Jag har dessutom packat färdigt inför Uppcon som jag åker till nu på torsdag. KÄNN PEPPEN!!! Fast det känns inte riktigt verkligt än, men det lär ju ändras när jag väl sitter på tåget. 

Förövrigt skriver jag det här för att prinsmos gett mig order att uppdatera. För om jag inte gör som mosen säger, kanske hon skickar läskiga fordonare på mig. >:(




På tal om allt och inget så blev jag blev väldigt glad idag, då min kära pojke fick för sig att skriva fina saker till mig på japanska, vilket är ett av de finaste språken enligt mig. Det blev ännu mer överraskande då han inte är speciellt intresserad av språket själv. Han får mig att känna mig så extremt glad och speciell<3


God kväll!


Kommentarer
Postat av: prinsen

Thats right. Jag låter det vara för den här gången men jag skulle passa mig i framtiden om jag var du!!

2011-06-04 @ 00:46:48
URL: http://prinsmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0